منتديات بحر البيض

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نحن نفقع البيضان في أي مكان .. تحياتي : محمد علاء الدين السيد علي موسى

مواقف بضان عامة -اقرا ودلدل بضانك-

مبضون فشخ

المساهمات : 2

مواقف بضان عامة -اقرا ودلدل بضانك- Empty مواقف بضان عامة -اقرا ودلدل بضانك-

مُساهمة  مبضون فشخ الجمعة أكتوبر 29, 2010 7:44 am

البضان ده يا جماعة حاجة موجودة في حياتنا
    كل يوم حاجات بضان بتحصلنا
    يعني مثلاً لو حد بيتفرج على التلفزيون المصري هتلاقو قناة بضـــــــــــــــاااااااااااااااان فشخ اسمها نايل كوميدي Crying or Very sad
    ودي قناة بضان جداً
    واللي بيتفرج عليها يبقى عايز يبضن على نفسه أكتر وأكتر
    وفي قناة بضان تانية اسمها قناة النيل الثقافية، ودي طبعاً اللي يتفرج عليها يبقى مخصي ابن تييييييييييت
    لأن القناة بتقدم برامج لناس انقرضو من مليون سنة..........
    سيبكم من التلفزيون...
    غالباً في كل شلة اصحاب بتلاقي في عيال بضان بنت تيييييييييت برضه زي مثلاً واحد بيقول نكت بضان تبضن عالواحد
    أو يقول مواقف كلها هتش وملهاش لازمة ويقنعك ان الحوار ده بجد وهو أساساً محصلش ومع الأسف بيبقى موقف بضان
    أو يقترح على الشلة مثلاً انهم يروحو يتفسحو في جنينة الأورمان أو جنينة الحيوانات خخخخخخخخخخخ
    وده طبعاً بيبقى اقتراح مرفوض من الصحاب المبضونين خلقة من الحياة albino
    ونماذج كتيرة من الأشخاص البضان اللي متتوقعش منه أي حاجة غير انه يبضن عليك
    ومش بعيد تبقى انت مش واخد بالك من ان فيه شخصية بضان جاية من وراك تفقعك بيضة في دماغك ممكن يغمى عليك فيها من كتر البضان اللي اتقال Crying or Very sad
    يعني مثلاً انا هقول موقف بضان يبضن اللي ميتبضنش
    مرة كنت قاعد في محل بتاع واحد صاحبي
    ودخل فجأة شخص بضان فشخ اسمه (كعبش)، وده من الشخصيات اللي بجد يبضن الواحد لحد اما بضانه تدلدل
    المهم دخل كعبش وانا مش واخد بالي منه عشان كنت بوري لصاحبي حاجة في الجهاز اللي في المحل وجيه جمب ودني وراح قايلي: توووووووووووووووووووووووووووت
    قمت لفيت ورايا وشخرتله تشخيره سمعت المحلات اللي جمبنا -ودي طبعاً صيغة مبالغة عشان اوضحلكو مدى البضان اللي حسيت بيه ساعتها-
    المهم بعد مشخرتله شتمته
    قعد يضحك زي البضان Very Happy
    وبعدها رايح قايلي نكتة بضان نيك وهي: مرة واحد بقرش قابل واحد بكرش قاله معاك جزره قاله لأ راح حطله الجزرة عالموتسكل ومشي
    وقعد يضحك
    أنا وصاحبي طبعاً اتبضنا من كس ام البضان اللي كعبش فقعهولنا
    قمنا قايمين عليه ضربناه أو بمعنى أصح فشخناه من كتر الضرب وكل ده وهو بيضحك
    طبعاً ده موقف بضان من المواقف الكتيرة اللي حصلتلي بسبب الناس البضان بنت المتناكة اللي اعرفها
    والحياة كلها مليانة بضان
    وفي ناس كتيرة بضان
    والبضان عمره مهيخلص من الحياة إلا لما الواحد يموت
    وطبعاً ده توبيك بضان وياريت اللي يقراه ميتبضنش مني لأني أساساً مبضون من حياتي كلها
    Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad

الوقت/التاريخ الآن هو السبت أبريل 27, 2024 10:52 pm